100% Belgisch

Verstuurd in 2-5 werkdagen

Garantie & klachten

Foutje of schade ontdekt?

Al onze pakketten worden op professionele en veilige manier verpakt en klaargemaakt, en voor transport uit handen gegeven aan een derde partij. Bijgevolg hebben wij geen vat op wat er onderweg gebeurt; noch naar leveringstermijn als beschadiging of verlies.

Beschadigde, vernietigde, te laat geleverde of niet geleverde pakketten kunnen niet worden terugbetaald.

Bij enig probleem: contacteer ons onmiddellijk. Dan helpen we zoeken naar de juiste oplossing.

Heb je toch een beschadigd product ontvangen?

1. Foto's maken

Neem onmiddellijk voldoende foto’s van:

  • het product / de beschadiging
  • de doos waarin je bestelling is aangekomen
  • de vulling in de doos
  • het verzendlabel op de doos

2. Stuur de foto's door

Stuur je gemaakte foto's samen met je bestelnummer en meer details over de beschadiging naar info@mijnkadootje.be

Dan doen wij het nodige om nieuwe producten te bezorgen, en een claim bij de koerier in te dienen indien het pakket duidelijke schade door transport vertoont.

3. Termijn

Beschadigingen van eender welke aard dienen binnen de 5 kalenderdagen na ontvangst van je pakket schriftelijk en met voldoende beeldmateriaal bezorgd te worden via info@mijnkadootje.be.
De datum van ontvangst is deze die op de track&trace gemeld staat.

In het geval van gemelde beschadiging na de 5 kalenderdagen kunnen we niet garanderen dat we de producten gratis terug kunnen versturen. De termijn van de schadeclaim is bij de koerier verstreken en wij kunnen bijgevolg die schade niet dragen. We zullen echter ons uiterste best doen een geschikte oplossing te vinden waar iedereen zich in kan vinden.

Open zeker op tijd je pakketje om deze te controleren!

4. Na 3 werkdagen nog niet geleverd?

Is je pakket na 3 werkdagen na melding van verzending nog niet geleverd?

Neem dan na die 3 werkdagen contact met ons op. Wellicht is er iets foutgelopen bij de koerier, ligt je pakketje in een afhaalpunt in je buurt, klopt er iets niet aan je adres, … . Wij gaan in dat geval voor jou op onderzoek!

Heb je een bestelling tegen een bepaalde datum nodig, en heb je ons binnen die 3 werkdagen niet gecontacteerd waardoor het te laat geleverd wordt, dan zijn we niet verantwoordelijk voor terugbetaling of opnieuw versturen van je bestelling. Verzendingen op vrijdag voor datzelfde weekend zijn ook niet mogelijk. De eerstvolgende mogelijke leveringsdag is dan op maandag.

Toch een klacht/mededeling?

We doen ons extreme best om voor iedereen een topervaring te creëeren. Heb je toch een werkpuntje voor ons?

Neem dan onmiddellijk contact met ons op!

Contacteer je ons i.v.m. een beschadiging, foutje, late levering of probleem, dan vragen we je vriendelijk om beleefd te communiceren. Onze mensen staan elke dag met de glimlach voor je klaar, en dat willen we zo houden. Tot op vandaag is er nog nooit een klant in de steek gelaten, dus ook jij niet!

Klachten omtrent bedrukkingen of producten dienen binnen de 5 kalenderdagen na ontvangst van je pakket schriftelijk en met voldoende beeldmateriaal bezorgd te worden via info@mijnkadootje.be.

Is deze klacht gegrond, en is er een productiefoutje gebeurd, dan doen we er uiteraard alles aan om deze recht te zetten! Veel producten gaan nog steeds door mensenhanden, en een foutje kan altijd eens voorkomen. We doen er dan ook alles aan om je het correcte product te bezorgen! Onze mensen worden opgeleid om op élk detail te letten, zowel naar de producten op eventuele beschadiging als naar de personalisatie. Vooraleer je bestelling wordt verpakt ondergaat ze steeds een grondige check-up.

Is de klacht ongegrond, werd productinformatie niet goed gelezen, is je ontwerp foutief gemaakt of werd de info ons later dan 5 kalenderdagen doorgegeven, dan kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor herdruk en gaan we op zoek naar een oplossing die voor iedereen haalbaar is.

Bij elk product staat duidelijke productinformatie: of deze incl. of excl. vulling is, afmetingen, gewichten, volumes en voldoende beeldmateriaal van hoe ze worden afgewerkt. Bekijk dus goed deze productinformatie voor je jouw bestelling plaatst zodat alles mooi duidelijk is.

Ook kunnen klanten reviews schrijven over hun aankoop. Lees ook altijd even de klantenreacties door. Gelukkig scoren we een prachtige 4,9/5 ;-)