GARANTIE & KLACHTEN

Beschadiging

Al onze pakketten worden op professionele en veilige manier verpakt en klaargemaakt, en voor transport uit handen gegeven aan een derde partij. Bijgevolg hebben wij geen enkele vat op wat er onderweg gebeurt, en kunnen hiervoor ook niet verantwoordelijk worden gesteld.
Mijnkadootje.be staat niet garant voor wat er onderweg tijdens transport gebeurt.

Bijgevolg kunnen beschadigde, vernietigde, te laat geleverde of niet aangekomen pakketten niet worden terugbetaald.
Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Neem dan onmiddellijk voldoende foto’s van zowel het product als de doos waarin je bestelling is aangekomen en stuur deze naar info@mijnkadootje.be met vermelding van je bestelnummer. Dan doen wij het nodige om je nieuwe producten te bezorgen, en een claim bij de koerier in te dienen indien het pakket duidelijke schade door transport vertoont.

Beschadigingen van eender welke aard dienen binnen de 7 kalenderdagen na ontvangst van je pakket schriftelijk en met voldoende beeldmateriaal bezorgd te worden via info@mijnkadootje.be.

In het geval van gemelde beschadiging binnen de 7 kalenderdagen doen we er alles aan om je een nieuw product te bezorgen. Elke gemelde beschadiging na deze periode kan niet op onze kosten opnieuw worden gemaakt en verstuurd.

Open dus zeker op tijd je pakketje om deze te controleren!

Klachten

Klachten omtrent bedrukkingen of producten dienen binnen de 7 kalenderdagen na ontvangst van je pakket schriftelijk en met voldoende beeldmateriaal bezorgd te worden via info@mijnkadootje.be.

Is deze klacht gegrond, en is er een productiefoutje gebeurt, dan doen we er uiteraard alles aan om deze recht te zetten! Veel producten passeren nog steeds door mensenhanden, en een foutje kan altijd eens gebeuren. We doen er dan ook alles aan om je alsnog een correct kadootje te bezorgen! Onze mensen worden opgeleid om op élk detail te letten, zowel naar de producten op eventuele beschadiging als naar de personalisatie. Vooraleer je kadootjes verpakt worden, ondergaan ze steeds een visuele check-up.

Is de klacht ongegrond, en werd productinformatie bijvoorbeeld niet goed gelezen of werd de info ons later dan 7 kalenderdagen doorgegeven, dan kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor herdruk en gaan we op zoek naar een oplossing die voor iedereen haalbaar is.

Bij elk product staat duidelijke productinformatie: of deze incl. of excl. vulling is, afmetingen, gewichten, volumes en voldoende beeldmateriaal van hoe ze worden afgewerkt. Bekijk dus goed deze productinformatie voor je jouw bestelling plaatst.

Ook kunnen klanten reviews schrijven over hun aankoop. Lees ook altijd even de klantenreacties door.

Neem je contact met ons op i.v.m. een beschadiging of foutje, dan vragen we je vriendelijk om beleefd te blijven! Onze mensen staan elke dag met de glimlach voor je klaar. Tot op vandaag is er nog nooit een klant in de steek gelaten, dus ook jij niet 🙂

Garantie

Wettelijk gezien is de eindverkoper aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de levering van de goederen voor privédoeleinden en dat zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar te rekenen vanaf voornoemde levering.

De wet voorziet een paar uitzonderingen waarin geen garantie verschuldigd is, o.a. bij de verkoop van specifiek voor de klant vervaardigde producten of producten op maat.

Aangezien onze kadootjes op maat gemaakt worden, geldt geen garantieperiode voor deze gepersonaliseerde producten.

[]