VERZENDING
VERZENDTERMIJN
zelf online ontworpen?
Als je via het ontwerpprogramma zelf je kadootje(s) hebt ontworpen, dan wordt je bestelling verstuurd binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van betaling.
ontwerp op maat?
Een kadootje waarvan het digitale voorbeeld per mail wordt doorgestuurd?
Dan wordt je pakketje verstuurd binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van betaling en goedkeuring van het digitale voorbeeld.
Indien er problemen zouden zijn met voorraden, dan brengen we je steeds op de hoogte om een oplossing te zoeken.
je bestelling met spoed nodig?
Contacteer ons dan snel even via chat of info@mijnkadootje.be
Geef in de zoekfunctie de term “spoedbestelling” in, en voeg dit product toe aan je winkelmandje.
TARIEVEN
Tarieven gelden voor verzending naar 1 adres.
Als onderneming of vereniging een order plaatsen, en laten versturen naar meerdere adressen? Dan gelden deze tarieven per zending. Contacteer ons voor de mogelijkheden.
– BELGIË –
Bpost postpunt: € 4.95
Thuislevering: € 5.95
– NEDERLAND –
Thuislevering: € 7,95
> Ben je niet thuis? Dan brengt de koerier je pakketje naar het meest dichtstbijzijnde afhaalpunt in je buurt, en krijg je hier ook een briefje en/of email van.
PRAKTISCH
Voor het leveren van de pakketten doen we beroep op Bpost of andere koerier, welke op het moment van verzending de beste service en kwaliteit biedt.
Pakketten laten we leveren bij jou thuis of in een afhaalpunt, afhankelijk wat je gekozen hebt.
Ben je niet thuis, dan brengt de koerier dit automatisch naar een afhaalpunt in je buurt. Hiervan krijg je een briefje in de bus en/of digitale melding via mail (bekijk zeker ook ongewenste mailbox!) Wanneer een bestelling niet afgehaald wordt in het afhaalpunt, of wordt er meermaals thuis aangeboden als je niet thuis bent, dan stuurt de koerier dit automatisch na een bepaalde tijd terug naar ons.
Hierop komt een toeslag van € 5,00 voor een automatische retour naar ons. Deze wordt, samen met een tweede verzendkost om het pakket opnieuw te versturen, ook doorgerekend naar de klant. Haal dus zeker tijdig je pakketje af.
Heb je dus je pakketje na een paar dagen na vermelding van verzending nog niet ontvangen, contacteer ons zeker om dit na te kijken om zo een automatische retour, en dus 5 euro kosten, te vermijden.
We doen ons uiterste best om alle producten zo veilig en stevig mogelijk te verpakken.
Mijnkadootje.be staat niet garant voor de leveringstermijnen van de koeriers. Levering is (in België) meestal binnen 24u na verzending. Door omstandigheden bij koeriers (weersomstandigheden, piekmomenten of andere onvoorziene omstandigheden) is er uitzonderlijk vertraging mogelijk. Hierop hebben wij geen vat.
Beschadiging
Mijnkadootje.be staat niet garant voor wat er onderweg tijdens transport gebeurt.
Onze producten worden met extreme zorg verpakt, en aan grondige controle onderworpen vooraleer verstuurd.
Bijgevolg kunnen beschadigde, vernietigde, te laat geleverde of niet aangekomen pakketten niet worden terugbetaald.
Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan onmiddellijk voldoende foto’s van zowel het product als de doos waarin je bestelling is aangekomen en stuur deze naar info@mijnkadootje.be met vermelding van je bestelnummer. Dan doen wij het nodige om je een nieuw kadootje te bezorgen of een oplossing te vinden.
We zorgen er steeds voor dat alles in orde komt 🙂
Verzending gebeurt in normale omstandigheden binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van betaling.
Indien een bestelling langer zou duren wegens bv. stockbreuk, dan brengen we je op de hoogte.5,00
RETOUR / HERROEPINGSRECHT
MILIEU IMPACT
Om het milieu te vrijwaren van onnodige CO² uitstoot door retourzendingen, en om de prijzen op onze webshop betaalbaar te houden, vragen we om steeds de productinformatie zorgvuldig door te nemen vooraleer een bestelling te plaatsen.
Retourzendingen zijn een énorme belasting voor zowel het milieu als het bedrijfswezen. Retourkosten worden online vaak doorgerekend in de productprijzen waardoor je onrechtstreeks toch de retourkost betaalt, en dit overal de prijzen omhoogtrekt. Op vandaag dienen wij dit gelukkig nog niet te doen, maar willen jou als klant hier toch even attent op maken.
Bij elk product staan duidelijke afmetingen, productinformatie en foto’s. Bekijk deze eerst zeer goed zodat het product voldoet aan je verwachtingen. Heb je vragen? We staan 7 op 7 beschikbaar via de chatfunctie onderaan de webshop, of je kan ons steeds een mailtje sturen via info@mijnkadootje.be.
PRAKTISCH
Op gepersonaliseerde producten is geen herroepingsrecht mogelijk. Alles wordt volgens wens van de klant en op maat gepersonaliseerd.
Een kadootje met foto of eigen tekst dat werd goedgekeurd volgens het doorgestuurde of zelf ontworpen voorbeeld kan niet op onze kosten terug herdrukt of opgestuurd worden. We kunnen deze uiteraard opnieuw maken na onderling overleg van de prijs.
Bij snoep, producten zonder personalisatie of kadootjes met een vaste tekst is herroepingsrecht wel van toepassing.
Niet-gepersonaliseerde producten kunnen geruild of geretourneerd worden binnen een termijn van 14 kalenderdagen, na dag 1 levering en dit op voorwaarde dat het product ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van alle originele labels. Gedragen, bevuilde, berookte, gebruikte, beschadigde of herstelde goederen kunnen niet teruggenomen worden.
Wij vragen je ook om ons binnen de 5 kalenderdagen op de hoogte te brengen van het feit dat je een product wenst te ruilen of terug te bezorgen.
De kosten en het risico voor het terugzenden van de producten liggen uitsluitend bij de koper.
Wij behouden ons het recht tot weigering van ruiling indien wij vermoeden dat het product beschadigd werd door de klant, reeds gebruikt is of als de redenen ongegrond zijn.
Het is de uitsluitende verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat producten voldoende stevig verpakt worden. Binnenin de doos dient voldoende bescherming te zitten en de omdoos dient voldoende sterk te zijn om het teruggestuurde product in goede staat terug bij ons te krijgen. Bij beschadiging of niet levering bij ons tijdens retour is ook uitsluitend de koper verantwoordelijk. Er dient steeds een track & trace voorhanden te zijn bij retourzendingen.
De initiële verzendkosten of andere opstartkosten van je bestelling die je terugstuurt worden niet teruggestort. Deze dienst(en) werd(en) reeds correct uitgevoerd en die kosten werden aan ons doorgerekend. Enkel de producten die in perfecte staat zijn ontvangen worden op je rekening teruggestort.