100% Belgisch

Verstuurd in 2-5 werkdagen

Veelgestelde vragen

Een vraag die je hier niet terugvindt?

Zoek op onderwerp
Account
  • Moet ik een account maken?

    Je bent niet verplicht een account te maken, maar het geeft je wel veel voordelen!

    Met een account kan je:

    • je ontwerpen herbekijken
    • jouw bestellingen terug opvragen
    • sneller bestellen bij een volgende bestelling
    • winkelmandje opslaan
    • verlanglijstjes maken
    • als je inschrijft voor de nieuwsbrief geniet je van leuke kortingen en acties énkel voor geregistreerde accounts
Producten
  • Kan ik een product als cadeau laten inpakken?

    Een product inpakken als cadeau is helaas niet mogelijk.

    Bestellingen worden gemaakt om veilig aan te komen.

    Dit betekent:

    • Breekbare producten worden ingepakt met bubbelfolie
    • Voldoende vulling in de doos
    • Stevige verpakkingsdozen

    Cadeauverpakking én beschermingsfolie + stevige vulling in de verzenddoos gaan helaas niet samen. We verkiezen dus om je producten veilig te laten aankomen ;-)

Verzending en levering
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

    Wijzelf versturen steeds binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van betaling wanneer je een blanco product hebt besteld of bij producten die je zelf hebt ontworpen.

    Bij maatwerk versturen we binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van betaling én je goedkeuring van het digitaal voorbeeld.

    Levering is in 98% van de gevallen de volgende werkdag binnen België. Naar Nederland kan dit mogelijk enkele dagen duren. Aan de grens gaat je pakketje over van Bpost naar een andere Nederlandse koerier.

    Uiteraard zijn wij ook afhankelijk van de externe koerierdiensten en kunnen dus niet aansprakelijk worden gesteld voor laattijdige levering. Eens een pakketje ons magazijn verlaat hebben wij geen vat meer op de levering.

    Wil je 100% zeker zijn om tijdig in huis te hebben? Dan kan je ook kiezen voor afhaling bij ons in Kortrijk.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

    Voor deze vraag verwijzen we je even door naar de pagina "verzending en retour".

  • Hoeveel kost een verzending?

    We versturen alle producten als pakketzending, ook stickers. Op die manier kan je jouw bestelling volgen en weet je altijd waar jouw pakketje zich bevindt. Verzending komt op:

    België:

    • € 4,95 in een Bpost afhaalpunt
    • € 5,95 bij thuislevering

    Nederland:

    • € 7,95 bij thuislevering
  • Sturen jullie ook op?

    Ja hoor! Alle bestellingen worden als pakketzending verstuurd.

    Je hebt tijdens het bestellen de keuze tussen

    • levering in een afhaalpunt bij jou in de buurt
    • thuislevering
    • gratis afhaling bij ons in Kortrijk

    Je ontvangt een mailtje van zodra je bestelling is verstuurd of klaarligt voor afhaling, en krijgt ook via mail informatie van de koerier zelf over je pakketje.
    Bekijk zeker ook de map “ongewenste email” of “spam“, soms komen de mailtjes van de koerier daar terecht.

    Ben je niet aanwezig bij thuislevering, dan wordt het pakketje toch in een afhaalpunt geleverd. Je ontvangt hiervan een mail/brief van de koerier waar en vanaf wanneer je pakketje klaarligt.

  • Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

    Absoluut.

    Nadat je bestelling klaar is ontvang je van ons een automatisch mailtje met o.a. de openingsuren en parkeermogelijkheid.
    Wacht steeds op dit mailtje! Zolang je deze mail niet ontvangt, kan er nog niet opgehaald worden.

    Hou zeker ook je ongewenste mailbox in de gaten!

    Afhalen kan op:

    • Maandag – donderdag: 09 - 17u
    • Vrijdag: 09 - 12u
    • Zaterdag: 11 - 14u

    Afhalen kan in onze showroom:

    Gentsesteenweg 41
    8500 Kortrijk
    Tel. 056 89 30 70

  • Spoedbestelling nodig

    Verzending gebeurt standaard tussen 2 en 5 werkdagen na ontvangst van betaling.

    Heb je een bestelling vroeger nodig? Dan kan je kiezen voor een spoedverzending bij het afrekenen!

    We nemen dan jouw bestelling voor op de rest.

    Spoedkost komt op € 6,50

    Wat houdt dit in?

    Je bestelling krijgt voorrang en werken we als eerstvolgende af om te versturen of op te halen.

    98% van de zendingen komt aan binnen 24u na verzending binnen België, tijdens weekdagen. Er zijn geen leveringen op zaterdag of zondag.

    We kunnen nooit 100% garantie bieden van levering de werkdag erna, gezien wij zelf geen leveringen doen en ook afhankelijk zijn van koerierdiensten.

  • Versturen jullie naar het buitenland?

    Standaard kan je bij het afrekenen kiezen voor België of Nederland.

    Wil je toch naar familie, vrienden of collega's in het buitenland sturen?

    Dat is in de meeste gevallen zeker mogelijk! We hebben al zendingen doorheen Europa verstuurd.
    Contacteer ons via onderstaande link voor zendingen naar het buitenland.

    Contacteer ons voor zendingen naar het buitenland >
Betalingen
  • Hoe kan ik betalen?

    Betalen kan op verschillende manieren:

    • Overschrijving: Je ontvangt alle betalingsdetails automatisch bij het besteloverzicht nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.
    • Bancontact: Snelle en veilige manier om online te betalen. Wij ontvangen onmiddellijk de betaling en jouw bestelling kan snel worden verwerkt. Enkel bij bestellingen vanaf 20 euro.
    • Paypal: Snelle en veilige manier van online betalen. Wij ontvangen onmiddellijk de betaling en jouw bestelling kan snel worden verwerkt. Enkel bij bestellingen vanaf 20 euro.
    • iDEAL: Snelle en veilige manier van online betalen (enkel voor Nederlandse klanten). Wij ontvangen onmiddellijk de betaling en jouw bestelling kan snel worden verwerkt. Enkel bij bestellingen vanaf 20 euro.
    • Bankapp: verschillende banken hebben een eigen app waarmee je snel en veilig je betaling kan uitvoeren. Enkel bij bestellingen vanaf 20 euro.
    • Achteraf betalen: Achteraf betalen is niet meer mogelijk. Dit zorgt voor teveel problemen bij klanten die te laat betalen en hierdoor extra kosten hebben.
    Meer info over betalingen
  • Wanneer moet ik betalen?

    Bestellingen dienen op voorhand betaald te worden.

    Onze productie is volledig geautomatiseerd en start pas wanneer er een betaling is gekoppeld.

    Op deze manier kunnen we jou een supersnelle service bieden.

Hoe bestellen
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    1. Je kiest het kadootje dat je wil bestellen
    2. Kies de stijl die je graag ziet om je kadootje zelf online te ontwerpen of kies voor maatwerk om het ontwerp door ons te laten gebeuren
    3. Na het plaatsen van je bestelling kan je veilig betalen via veel verschillende betaalmethodes.
    4. Nadat we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling gedrukt zoals je deze zelf hebt ontworpen (of in het geval van maatwerk via mail hebt goedgekeurd).
  • Zelf ontwerpen

    Bij de meeste personaliseerbare producten kan je zelf online je ontwerpje maken.

    Je kiest de stijl die je graag ziet, en kan makkelijk zelf aan de slag gaan.

    Producten op maat worden door ons ontworpen en via mail doorgestuurd. Dit steeds na bestelling en ontvangst van betaling.
    Waarom pas een voorbeeld na betaling? Heel eenvoudig: onze ontwerpers maken dit manueel met veel zorg voor jou en werken niet gratis. Het doorgestuurde ontwerpje kan je uiteraard nog naar wens laten aanpassen. We werken pas af na jouw definitieve goedkeuring.

  • Hebben jullie een vaste winkel?

    Langskomen kan steeds op afspraak in onze showroom. Een winkel zelf is er niet, wel kan je ons assortiment bekijken en bestellen in de showroom.

    • Maandag - donderdag: 09 - 17u
    • Vrijdag: 09 - 12u
    • Zaterdag: 11 - 14u

    Zo kan je even zien wat er allemaal mogelijk is, kan je jouw kadootjes ter plaatse bestellen en kan je ons ook leren kennen.

    Afspraak maken kan via:

  • Kan ik een kaartje bij de bestelling toevoegen?

    Je kan bij het afrekenen kiezen om een extra kaartje te laten meesturen. Die schrijven wij dan in jouw naam zodat je die mee kan afgeven of rechtstreeks kan laten meesturen naar de ontvanger!

Foto's toevoegen